2006-02-23

請對陳日君公平一點

剛剛晚間新聞報導
梵諦岡正式委任
天主教香港教區主教陳日君
成為其中一位新樞機

我不是天主教徒
其實我都不知道樞機究竟是甚麼
亦不知他們選人的要求等等
我相信大部份的香港人都不知罷

但近日這個傳聞傳出後
我在街上聽到很多奇怪的聲音
有用粗口罵陳主教的
亦有話教庭唔知點諗野的
更多係話唔知陳主教有乜好的.....
原因當然係因為陳生近年在香港的高調言論

主觀而論
我都覺得陳先生的言論係有點過激
但都是他個人對社會對政治的立場罷了
沒有傷害過任何人罷?
我就沒有對他有甚麼大的反感....

但好奇怪的
香港人自己就要言論自由
但係對別人的言論就會說這道那
尤其對異見就更加會罵到對方像殺父仇人似的
那麼和那些極權政府有甚麼分別?

好,都算啦,唔喜歡佢多說話
罵佢都算啦....你們都有你們罵人的自由...
(咁講係咪有點那個........!)

但是,今次....
不是甚麼社會、政治的問題
而係別人宗教上的任命.....

我真係睇唔過眼
幾時到我們非教徒的去說三道四?
好,你認為您時事政治智慧高過佢
你可以話佢高調話佢衰多口
但係你絕唔可以亦冇資格去
否定他在他的宗教上的好與壞!

因為這些是他們內部的事
做外人的為何要加把口?

請對他公平一點罷....

0 留言: