2004-02-11

三仔、四仔、五仔主義

從前有一說,話香港的大學生有
甚麼三仔、四仔主義

屋仔,車仔,女朋友仔/老婆仔,BB仔

BB仔一項視之為optional啦,現在唔知點解好似多了很多人不想要小孩
甚麼這個世界好太好呀,責任好大呀!好辛苦呀之類,總之就幾十萬個理由
但我又會咁諗......如果當年他們的父母都係咁諗的話......

雖然這些x仔主義帶有好濃的資本主義成份.....
但又真係我輩年青才進的一個方向指標...同意嗎?

BB仔不用說,等有齊其他先諗啦!

女朋友仔,現在很滿意的了,雖然.......
不過我想信會一天比一天好的,我都要學做個更好的男朋友啦!
您們都要努力呀!知未?!

屋仔,雖然大家都話係時候入市.....奈何,哪來這麼的一大舊錢呢?!唉!
看著個樓市開始升,心情真係好矛盾......樓市升代表市道好左,對公司來說
一定係好事......但係......O的樓又變返貴的話......幾時先儲夠錢買喎!?
前天看新聞透視,講北上找老公的香港女人,一個小康之家,中產的......
那間屋...真係一間屋,而唔係一個單位!!但...要我返大陸住的話,又非吾所願也!.......點解香港的「家」會貴得咁變態!.....有幾多人...捱一世...都只係為捱一個單位......始終都係覺得好病態!!...奈何......我諗...有朝一日,可能我都係咁為間屋捱.....嗚嗚.....

車仔,我唔會貪心要咩靚車名車,但我真係好想有自己的座駕!車的感覺真的很好架!雖然會有點心驚驚,但看住架車由0加速到40...50...60..已好正!....如果在高速公路.....去到80.....100...一定好正!.....樑仔其實我好明您現在好想學車的心態.....當年我失戀加失業時....我都係突然好想好想學車......尤其那段時間真的好得閒.....所以.....其實....當年襯大家都忙著返工返學時...我已學了車,考了牌了!.....只係當初學時沒有說,之後一直沒說......越耐就越冇動力講罷......=P.....我要考第二次先PASS..希望您醒過我啦!個牌放左係度年半.....都唔知要放幾耐先有機會.....>.<

講左咁耐,那麼題目中的五仔主義.....又多了甚麼呢?
其實大家都估到罷.....就係多一樣.....狗仔是也!
好想養一隻狗仔.....我自己就最想養金毛尋回犬,
不過現在睇睇下覺得YUKI鍾意的史納沙也不錯^_^
不過想養狗...屋仔那一項又要更傷腦筋了!......現在乜屋都唔俾人養狗!!

0 留言: