2004-11-26

樂觀

昨天,艾倫冇意中說了我一句「你的想法都好樂觀喎」
第一個反應就時答他「凡事向好的方面諗嘛」
他回道「但都要作最壞的打算」

就因這短短的三句對答
突然令我想起一些東西

樂觀?!我真是一個樂觀的人嗎?
我由始至終都是嗎?
一定不是......

我記得小時候的我已是會想很多很多東西
肯定地比我應該想的想得更多.......
每每就因為想得太多而令自己乜都擔心一擱{返學會驚唔知有冇帶漏書呀功課呀
收功課時又唔知有冇做少左做錯左
老師問題題又會諗舉手會唔會答錯好瘀
過馬路又會驚唔知o的車會唔會衝紅燈撞死我
想踢波又怕自己踢得差阻住人所以整個初中都......

諸如此類啦......
回想起來,如果童年時的自己不是這樣諸多顧累的話......
可能.....或者.......應該會過得更開心.......

後來...大概中四五開始罷......
有好幾年自己係變得好奇怪..
我記得那時俾好多人罵過我一樣野
就係話我成日有意冇意就係度「唉」
講真,唔講唔覺,一講就好覺.....

初時都冇諗住改.....
但久而久之,俾人罵得多....
又咁o岩唔知邊個又成日係我身邊「唉」
開始令我知道咁係唔得的....

後來決心要改,
真係冇時冇刻都要提住自己
原來又得架喎.....

最後發現,唔「唉」事情其實唔會好左
但係「唉」呢.....原來係會好影響心情
如是者,心情唔好工作效率慢.....
之後就一個惡性循環.....

現在,亦會有時間唔中「唉」下,
但已盡量減少......
反而,真的好討厭聽見別人不停在「唉」
但偏偏又總會碰到這些人.....
真的很想發老脾叫佢/佢地唔好成日「唉」
明明心情好好做緊野一聽到那些聲音真的有點想殺人!
奈何....總係出唔到聲.....唔出得聲.....唔話得人.....

不過算啦,都要學下聽到那個字都冇反應的了!

0 留言: