2005-01-12

往事一則

近日在腦中出現了一則近乎忘記了的往事︰

當年大學二年級時,
作為劇社的副主席,
在一次比賽中,為完成一朋友的心願,
遂答應讓他跟我一起做導演

豈知因他首次由演員轉做導演,又因性格使然,
大家都是喜歡我這個導演多一點
久而久之,他對此很不滿,
經常和我說冇人尊重佢冇人當佢係導演
我只好說沒有那回事,
只是你太大脾氣他們有點怕罷

殊不知到了正式比賽前的綵排日,
他竟玩失?,遲遲都未見人
於是打電話給他的責任落在我身上
果然,在電話中他仍時那句,
又話自己來唔來都冇分別
咁我只好盡力安撫他,
怎料他脾氣發得興起竟罵了我一句粗話
我頓時無出聲,二話不說的把電話放下 .............
他立即打給我,劈頭第一句就話我為何「cut佢線」
我只是冷冷的說了一句︰
「你試下講多一句粗口,睇下會唔會俾人cut線,你來就來唔來就算,我冇野講了!」
..........後果如何?有人粒聲唔出靜靜咁走回來睇睬排......

0 留言: