2005-06-20

粗口討論

放心,當然不是說用粗口來討論啦.....

今天在icq和某君無意中來了一段短短的討論
內容是和粗口有關的,
當然這些討論是永遠都唔會有結論的
只是完了後突然係想把這大段對話記於此罷

某︰頂...悶

森︰悶咪悶lor........唔好頂得唔得呀?

某︰做乜喎

森︰哈...只係覺得做人要尊重自己個身份罷...^_^
  唔記得我寫過一篇有關粗言的野咩?
  雖然「頂」唔算係粗口
  所以我都係問您唔講好唔好o者...冇話唔俾您講...哈

某︰我覺得適當的時候要發泄下
  唔好被咁多規條規住自己

森︰「唔好被咁多規條規住自己」
  這句就是這一代的一大問題...
  正如亂寫字一樣...
  如果您個學生咁同您講...
  「寫出來大家明咪得lor...駛乜一定唔寫白字別字
  用o的英文代o的音快幾多呀...駛乜成日規住自己...」
  您會點?
  我同意好多野係有灰色的...
  但有些事情對就對, 錯就錯...冇得一句規住自己就大晒
  發泄有好多方法...如果要靠亂講野來發的話
  未免太低了罷...

某︰這是這一代的問題
  我亦不同意用這個理由有什麼問題
  不要濫用就可以了

森︰唔知呢...我對這方面條底線係set到好高的

某︰嗯...這會有礙你的創造力

森︰這又唔會喎...
  我覺得在文學, 戲劇, 藝術, 學術上...
  要合理地用到粗言...我覺得ok喎
  咁您真係講緊個下三濫的小廝, 佢係真係會講,
  那又如何?...那只是反影現實的東西
  那和真係出之於自己之口是兩碼子的事...

某︰不明這幾句
  「咁您真係講緊個下三濫的小廝, 佢係真係會講,
  那又如何?...那只是反影現實的東西」
  什麼叫合理地使用呢!?

森︰如果寫緊的故事...那角色真係下三濫的小廝
  咁那個角色的對白有粗言就冇所謂啦
  如果為了嘩眾取寵, 要個做教書的, 或者小朋友等等,
  突然係個無必要的位講粗口...咁...就係不合理的使用

  以上全部係講緊創作上的東西
  在我自己本身而言, 我係冇一刻會覺得自己係合理講粗口的...

  因為我會覺得
  粗話...即係乜呢?
  即係禁語...即係普遍社會都視為不潔,不應說出口的東西
  係咪因為一句發泄就可以理直氣壯地做呢?
  食軟性毒品都係普遍社會都視為不潔,不應食的東西
  係咪因為一句發泄就可以理直氣壯地食呢?
  要說還有很多...

某︰咁我倒想知
  為何叫邊青學英文粗口總是特別容易?
  吸食毒品從前是上流社會的玩意, 現今也有用於醫學

森︰為何叫邊青學英文粗口總是特別容易?
  點解,因為佢地想講粗口lor
  問係應該問, 點解要教佢地講英文粗口?
  真係可以提諣佢地對學英文的興趣?
  唔好玩啦, 佢地連中文都未識呀!
  每句唔放o的粗口字都表達唔到自己的想法!!!
  唔好俾個咁牽強的藉口自己啦...

  吸食毒品從前是上流社會的玩意, 現今也有用於醫學
  當時係上流社會的玩意...因為當時佢地無知!
  後來事實係點呀?...
  係英國o的貴族將o的毒品賣晒去o的更無知的國家
  仲要走去乜都唔知的印度....非洲等地方種鴉片
  搞到好多地到現在都仲未種得返農作物...

  用於醫學更不用說...那些應當係醫藥的範圍...
  唔通可以拿來醫人就可以食?
  咁唔怪得咁多白痴走去食咳藥水食上癮...
  這是哪門子的歪理?!

某︰究竟合唔合理係邊個定!?
  你咁講即係一個粗人同邊青就有資格說粗話了!?

森︰正如有一次在電台節目聽到一個語言學教授談論粗口的問題

  佢可以分析到好多點解o的粗人或邊青甚至無知青年會說粗話
  有o的理由係好明白, 好令人理解的
  但理解係一件事, 就算係諒解都好
  並沒有人話明白佢的講粗口的原因就等於佢有權講

  道理係邊?
  粗言既是一種禁忌或一種受禁止的行為
  跟本無人有特權去講罷...
  正如偷東西, 犯法等等一樣...
  但我們一樣會有犯罪心理學,
  一樣會去看看為何那人會犯法
  大部份都會找到原因...
  可能佢冇錢就餓死
  可能佢無知...
  甚至有些情況會好令人同情...會給人諒解
  但並唔等於佢有權去錯
  佢一樣要受應得的處罰
  只係在罰佢的同事會有點同情佢...

  同理, 對住那些粗人, 邊青等等的人
  我唔覺得佢地講粗口係理正氣壯理所當然
  同樣我會討厭佢不屑佢地......
  但當中會有一點點同情
  同情佢地冇人教
  同情佢地無知
  同情佢地為了被人認同而跟風..........

  所以如果係受我教,受我勸,受我關心的人
  我是不會忍的, 我一定會出聲........
  當然改唔改係佢地的自由.........

  請想清楚甚麼是道理
  我不覺得自己所說的一定正確
  那只是我自己的觀點.......
  但, 請不要輕易用一些歪理來容忍自己做一些不應幹的事情

0 留言: