2004-12-16

領匯事件

公營事業私有化,香港已不是第一次
幾年前地?公司上市亦不見有大問題
想不到今次房委會這個私有化上市計劃
會弄至現在這個千絲萬縷錯綜複雜的關係

最近聽到身邊很多人都覺得係告政府的人玩野
覺得係有人玩政治手段,有人阻住人發達....

其實我對這等言論是非常反感的!
對整件事我是很中立的,不是想偏幫任何一方
反感只因我不明白為何那麼多人會偏幫財雄勢大的一方?!

當初為何要上市?想私有化?
簡單來說係想集資,想收一大舊錢返來先算!
本來的計劃還是留了大部份給海外投資者,
只有少部份係給本港的小市民認購的!
點解?我會覺得係,根本整個計劃都冇諗過可以賺大錢!
房委會真係覺得可以賺大錢的話,就自己搞啦,
或者就主動俾大部份認購權俾香港人啦!(好似mtr咁)
某程度上我覺得佢想引外資落?罷......
但係o的香港人死性不改,驚住冇得炒,個個都諗住短炒即放
個個都諗住一兩個月放,搵鬼接貨咩!
咪睇下邊個唔好彩做最後那堆人........唉!

咁即係入紙認購的小市民又係為左短線利益啦
還要不是賺甚麼大錢,明知一人得一至兩手,
即係五百至一千股.....10元幾角一股.....即係要拿五千至一萬出來
還未計其他雜費.....升盡咪兩至三元,即係賺得一兩千元....
還要不是一定升喎.....

成件事賺得最勁係咩人?
收手續費的銀行,股票行之類......
銀行還要借錢俾人當孖展咁炒來收息...

好,以香港現在的入息中位數.....
您估有幾多人可以咁拿一萬幾千出來賺下錢?
一定唔過半數啦,打把人日捱夜捱都係得幾千元個月咋!

咁即係現在拿住公屋的市民的設施社區出來俾人賺錢
但係就原來絕大多數的公屋居民都冇本事去賺這些錢的....
這個現像係咪值得商榷?

當然,另一邊霜,鄭大班等一干人等,
力圖阻止上市的做法是否有其他動機,
就真的好難講,而且我都同意,
最後找兩個最窮的公屋居民出來告政府係有計劃的,
但係在一個主張民主的社會,他們這樣做卻真的冇違反遊戲規則呀!

他們有他們思想及言論的自由,
更應該有他們享有公平的法律待遇的權利!
即使他們的動機真係發窮惡唔想俾班有錢人咁易賺錢都好,
佢又的確係有權咁做呀,佢冇犯任何法,
他們只想有一個公平的法律去解決這件事罷。

但為何有關方面要出茅招?
為何社會大眾生活比較好的一班人會極主觀的話佢地玩野,阻住人發達?
這幾天我每次聽到這個新聞就聽到有唔同的人用粗口罵那兩個原告及鄭大班等人!
真的極端的反感反感反感........

係咪為了您們可以賺到錢,就可以唔尊重別人享有的社會權利?
係咪為了把窮人的服務出售,就可以唔向窮人提供法律援助?
係咪為了小眾人的小利益,就可以縮短別人考慮上訴的空間及時間?
係咪為了中上階層的人主觀意願,就可以隨便辱罵低下階層的反抗?

我不太懂法律,我不知他們告上法庭的理由充份與否
我只知他們的擔心不是冇道理,
集資尚未成功,只係做招股活動的宣傳已用了好驚人的一筆錢!
即係未集資先用一大筆,集資後或會有些微上升,
但當絕大部份持股者都係一升即放的話,
個價值就會跌,最後一定會唔值十元........
即係本來已經不可算好的公屋設施及服務會有機會變得更差......
再唔係咪請保安,清潔時的人工會少左或工時要長左...
咁這些工作係咩人做多?.....咪又係冇份買領匯的一群......
到時就錢就俾人賺走左離晒場.....苦就係下面那班去受.....

當然,以上只係可能出現的情況,
或者根本唔會咁....但係您要拿別人的東西出來賣....
係咪要令用的人安心先去做?
係咪別人想搞清楚求個安心都唔得?

我都唔知點解咁勞氣.....
是但啦......發洩完了........

0 留言: