2008-12-07

怕唔怕打針?

最近的天氣忽冷忽熱,再加上公司入面互相傳染,
星期四那晚喉嚨痛又鼻塞,弄到我整晚都呼吸不順,
久久都睡不著,後來下床飲了杯熱水,加上太累才不覺睡了。

星期五一早約了人出尖沙咀,
所以順便出去公司附近睇醫生。
經常聽同事說這個醫生的收費近乎贈醫施藥級,
我看了今次才知道果然名不虛傳!

一入該診所已經有一種很懷舊的感覺,
有三個護士嬸嬸,正在漫不經心地織冷頸巾。
登記還是用最古老的方法,手寫的病歷咭。

睇醫生最特別的是,他開完一堆藥給我後,
再問我︰「你怕唔怕打針?」……
不時睇這種傷風感冒,在政府診所睇當然不會有針打,
就算睇私家醫生,明知打針會收貴些又不會打……
但早已得知這個醫生就算打唔打針都係同一個價錢,
所以我就答佢︰「唔怕,打唔打冇所謂……」
醫生就話︰「咁打支針啦,打針快些好。」

護士就立即去預備針筒,醫生就順手指一指桌面上的其中一支針藥,
我那一刻才發現,醫生的案頭是排住隊的放著一排針藥的!

當我打算脫掉風褸,退高衫袖的時候,
醫生才說︰「你鬆開少少褲頭就得了……」
護士加一句︰「係呀,打pat pat呀……」
我就自然地︰「吓……」

不過護士應該真係超熟手,不用伏下或甚麼的,
只需坐在椅上,鬆開褲頭粒鈕,拉低一邊少少,
她就一針插落去腰對下少少的位置,搞掂。

之後我講埋我間歇會有偏頭痛,
他還開了止暈止嘔的藥給我備用。

最後,我拿了一支咳藥水,十包藥,
兩三日的份量,加埋打了一支針……
只收一百二十元,簡直連其他私家醫生的診金也不夠付!

果然是贈醫施藥的感覺……佩服佩服!

0 留言: