2004-03-13

初班,中班,高班

今日星期五,
又是要教小朋友的日子,
講真,開始教到有點氣餒...

今天因為那間小學暫停課外活動,
所以教少個半鐘,
捱少了那最難頂的個半鐘!
因為那班太過參差!一班電腦班入面有小一至小六的人!
勁難搞!....不提也罷!

之後去教三班小朋友數,
初班係3,4年級,中班係5,6年級, 高班係中1,2
以前係最唔想教初班,因為好鬼失控...
但最近幾次開始玩記名,佢o地就乖左好多!
仲好鬼可愛添...會為左減返一個名而好努力咁去諗答案!

中班係5,6年級,本來都好好的,
但因為太熟了,他們開始掛住玩,
唔多聽我講,又只選o的好玩的題目做....
更多時候係兩個男仔週圍走.....氣死人!

高班...今期得三個人,
其中一個仲係沙循的中一女生.....
另外兩個係沙官及培正的中一男生
又係太熟了,雖然我選o的特別的問題他們都有興趣去諗
但比起去年他們還是六年級時....差得遠了!
或者入了中學,冇以前咁天真無邪.....
唉,兩個男仔成日不自覺的喜歡談及o的係敏感的對話
是不是那個年齡的男生真的對「性」那麼的無知?
無知到要去經想掛在口邊扮識?
還是他們會覺得那種亂說話的趣樂方式非常之好玩?
我今天對他們說了一句,做男仔o既把口要小心o的
不可以乜都講,現在o的人係乜都告一餐的,性騷擾都唔係細罪
但,我諗,他們都冇把我的說話放係心上!
個培正仔仲話....我成班男仔都係咁架啦,咁咪個個都要俾人拉!
oh no...天呀!我仲有乜好講?!
好彩沙官那個都立即識話,唔係喎....我學校冇人咁講喎
而沙循的小師妹每次聽到佢o地想講衰野就會扭轉面唔理佢o的
到忍唔住時仲會話佢o地知唔知咩叫做「羞」!

究竟係我忘了中一二時的心態,定係真係現在的細路變晒呢?
點解會咁架?邊個的錯?........唉

0 留言: