2004-03-09

脾氣一記

下午三時午,正忙得如火如荼之際,
好女友打電話來,話我老爸叫我得閒時洗左o的碗去,
第一時間就好煩嫌地應了一句︰「洗碗?!我早餐都未得閒食呀!睇下點先啦!」

跟住她竟不識趣地還轉述多一句︰「您爸爸話返來唔要見到堆未洗的碗。」
即時忍唔住發了個小脾氣︰「都話做緊野!得閒咪洗lor,再唔係我睇下邊個返來先會得閒咪叫佢洗lor.......」

跟住大概有人在扁咀罷.......我知她在做傳話,唔應該發佢脾氣...但其實我諗佢都唔知我發乜脾氣.......對罷?

唉!有時唔係話唔想幫屋企做家務,有時間的話,我做左都冇人知啦。只係非常唔鐘意一個電話上來就叫我做乜做物.....有冇人在意過我都係返緊工?我都係office hour緊呀....甚至我office hour唔係9-5添.....

家務的o野,想人幫手可以講低,但唔好好似我真係糧地係屋企冇野做咁先得架,
有時講左得,我冇做又好似我唔理屋企咁...但係同個客傾緊電話時您入線怱怱交低兩句,真係分分鐘傾完個客個電話,做下野就唔記得架啦........甚或有時記得又如何?忙起上來,唔好話食飯....toilet都未有時間去啦.....

莫非真係要離開家門,才俾人記得我係工作中?.........

0 留言: