2004-03-22

新武器 -- 悠閒類

這件武器已放在家中好幾個星期,
是老二從公司拿回來的,
原來在一間外資電器公司做有這個好處,
就是一些貨版用完後可以給員工據為己有!

今次輪到我老弟拿的,是一套杜比5.1聲道的擴音組合!
放了在家大半個月都未有時間搞,
今天老爸興之所至,於是和他聯手搞掂佢!
最後都係決定裝在他們房間,因為在房睇戲舒服些!

弄了半天,終於完工,
立即放隻「無間道」dvd落去試一試,
飛到去最多熗聲的一幕....
黃sir從天而降的一聲「砰」!嘩都真係幾震!

之後弟弟們逐一回來,我們又試下KARAOKE碟的效果!
放隻BEYOND落去,嘩,原全感受到個SUBWOOFER的力量,哈!
艾倫呀艾倫,您知那間房有幾大啦,現在有個好O的的音響,
真係似足一間小型K房,哈哈!今次唔驚您話個咪細聲,^_^!

晚飯後,爸提意做個首映會,
於是便入房睇我今天買回來的「無間道II」(我今朝一次過買了II&III)
II其實在戲院睇了,不過知爸媽及弟弟們未睇,所以都買了!
想不到媽媽竟可以整出睇完都冇睡著!
再睇一次,有一些比在戲院睇不同的感覺,可以睇得細緻很多!
尤其留意多了張耀揚的演出,正!

過兩天睇埋隻III先得,今次真係未睇過啦!

第時幾丁友無聊想去唱K就睇下我屋企方唔方便啦,
免房租免人頭費又冇NUTS 果盤.......
不過就唔該大家帶O的K的DVD上來我屋企冇乜....^_^
人少少,好過出去花錢啦,係咪!
尤其,艾云一定要開下金口啦!

0 留言: