2004-03-03

夜宵

今天忙了一整天,
都是做不完手上的工作,
本來下午要拿些東西給個客睇,
但最後做到晚上十一點幾都只係做完四份之三!

黃昏時,他知我未做完,都話不如找我食夜宵順便拿碟,
我本來以為他坐的士,來到我樓下食,
怎料十一點半時他才說去沙角村

於是,就十二點幾才出門口,向沙角村出發。
突然有種奇怪的感覺,要半夜出去和個客食夜宵........
好鬼麻甩feel.....想都冇想過!

不過這個客有點特別,亦師亦友的,
佢當我學生咁對待就真,因為我都曾經總算係佢太太的學生。

食點東西,談談他公司的計劃,
希望真的繼續在他公司的發展上幫到下手,
其一係為收入來源,其二當然係想學下人點搞公司!

食完,他坐的士送我回來先,
入門口時已零晨一點半了!

0 留言: