2004-04-17

生日後傳

想不到生日的事要到今天才有時間補返寫.......日子真係過得太快太快了!

當日,Yuki五點半左右從舖頭上來,
先送了生日禮物給我,
是一個大盒,入面有幾份禮物……
其中一樣係一個好大好靚的豬仔撲滿!
好明顯是要我努力儲錢!
不過她說這個豬仔基金係用來去旅行的,
都好,真係好想可以在今年去得成旅行!

之後就出去食飯先,
一餐好飽的西餐,
然後去睇戲,
一齣我好想睇的戲。
最後去影卡仔,
留下我為了迎接25歲已剪的新髮型作記號。

謝謝,Yuki,那晚真的好開心好滿足!

今年的生日願望........好似好貪心.....
1) 可以同大家去一次出國旅行
2) 公司進入新階段後可以比過去兩年發展得更快更好!
3) 父母、家人、朋友身體健康.....當然自己都要....
4) 可以成功為將來儲錢....唔駛多,達標就ok了!(唔話您o地知我想儲幾多!)
5) 繼續學日文!考到一次試就更好!

^_^

0 留言: