2004-04-11

半月回憶(六) -- 老師盛會

四月三日,
亦都是忙了那麼久的因由……
當天的出版社發怖會,
有四百多老師出席,
其實就唔係幾關我事,
佢人多人少,賣唔賣得,我都係收咁多錢……
我只係去見識一下這種在酒店擺的發怖會的排場罷!

有四樣重點事件在場中發生︰

1) 唉,好失敗地,我整的program竟有一個小bug在眾目睽睽出現!

2) 收到艾云的sms「we are in the same room」,
當我睇到這句時,已發現他在我面前出現!

3) 遇到一個當年大一暑假時的暑假工同事,
她現在在中學教數,而且是胡sir的同事,
以前教我們電腦的那個胡sir……

4) 酒店有茶點招待,絕大部份都係西餅,
只有一籠熱點心 -- 蝦餃
正當我發現全場的蝦餃已很快冇晒之後不久,
我竟在一個角落裡放下個空杯之際,
發現一個女人(應該是一個四十多歲的老師)手上拿著一個碟,
躲在那個角落……而碟上,足足有十多隻蝦餃!
唔多,大概係酒店提供的蝦餃總數的六份一左右啦……
唉……老師喎……

整件事告一段落後,在該酒店的餐廳食自助午餐……
野食的款式唔多,味道只屬一般,不過食左好多隻生蠔……哈!
大家都食得好飽o既,因為有老闆請嘛!哈!

0 留言: