2004-04-11

生日前傳

今天是小弟的生日,
繼送上一系列「半月回憶」後,
讓我寫一寫今年生日頭半天的事先。

昨晚踏入十二點,沒有電話,沒有sms
卻有幾個icq msg,謝謝在icq祝福過我的每一位。

跟住到小弟弟,通屋大聲咁話,
哎呀,今日邊個生日呢……
之後就拿出了禮物給我,
原來他們和媽媽夾份買了個電鬚刨給我,
第一個屬於我自己的鬚刨!

老二則送給我一個keyboard pad及一本書,
好等我一有時間睇左佢先。

Yuki 反而兩點才打給我,
原來是因為她記得去年她生日那晚我睡著了,
又是很夜才打給她……又會咁好記性!

今朝起身,個個在icq都問我今天有乜節目,
不過我真的唔知呀,女友話六點會同我出去,
去邊,做乜,我到這刻都完全唔知……
即管睇下她想到些甚麼鬼主意出來啦。

至於生日願望……
未諗到添……等我認真o的諗下先再話您知啦!^_^

0 留言: