2004-04-11

半月回憶(五) -- 夢遊之日

在連通了兩晚頂,三天內睡唔夠八小時
以及連續24小時未睡過覺的情形下出門口,

到九龍塘科技中心……開會,
會議內容不說了,總之非常唔好意思,
雖然得六七個人與會……但我都是在半睡著的狀態下渡過的!

順便去看看那個大學同學仔的公司,
以及他介紹給我的另一間公司的情形,
雖然office細細,但都好四正呀,
看見他們穿著光鮮,西裝筆挺,都算業有小成啦!
自己就真係要加把勁啦!

各位兄弟們,不知您們有冇留意過現在的手機的java game
其中一間叫moxxxx gamxx 的公司,現在很多手機game都係他們製作,
原來那公司的創辦人……係同我們同年呀!當天我就同他談了很久……
所以有自己的理想,肯努力,咩年紀都好,一定得o既!

之後就出去荔枝角,要去睇office,
初時去到還很精神的,我還笑說,已過了我眼瞓的時間,
怎料,當食完午飯後,就越來越唔妥,
看到唔知第三定第四個單位,我已經開始意識模糊.....
我知道自己已經不是在睇office,
我只係好努力咁用意志力叫自己頂住唔好睡著!
到最後,簡直係在街上行時都好似在夢遊一樣,
想起都可怕,又兩次過馬路時我都唔知自己係點行過去的,
更不要說我有冇睇車……

最後,終於都讓他們發現了我一邊行一邊想睡……
Tetris立即叫我回家休息啦,等他們自己睇左先啦……
於是,我就立即回家……但都要花了成個小時,
而又要經常轉車,最後一程巴士上,站著都睡得著....

回家不久就已經不省人事了……
其間有六七個電話打來係完全聽唔到的!哈!

0 留言: