2007-12-27

四弟的病言

上星期六下午四弟突然覺得身體不舒,
起初以為只是普通的傷風感冒,
他就食了一點感冒藥,然後睡了一整天。

到星期日,當我去完街下午回來,
發現他還蠻辛苦地躺在床上,
還對我說他出了兩身汗……
沒錯,他是說出了「兩」身汗。

他除了有感冒的病徵外,還手痛腳痛,
手腳還有些紅點出來,
他開始懷疑自己給傳染了手足口病。
因為上星期他有一同學得了此症,
他還有去探過病……事隔三四天就開始病發。

於是星期一去看醫生,
其實手足口病亦不算是甚麼大病,
只是要食藥和休息十日八日罷。
經過一個病厭厭的聖誕節後,
今天他已經開始好起來了,只是還有點紅疹未退。

他把他當天向醫生求診的情況寫了在Xanga,
看了後令我笑得合不朧嘴,因為他寫得太好笑了!
讓我把他那段文字轉載於此……
(當然,文中的對白絕對有創作成份罷?!哈!)

「醫人口面人不醫深」

排隊45分鐘後... 進入困獸鬥之密室。

"有咩唔妥﹖"
"排隊排左好耐,出面冇水飲,d 護士太老。"
"......你有咩唔舒服﹖"
"前日就發燒,感冒,全身冇力咁"
"燒退左未﹖"
"應該退左,琴日開始就喉嚨好痛。"
"拿高個背脊"
"我個背脊拿唔高架wor...件衫就得"
"......咁拿高件衫呀唔該..."
"擘大個口"
"呀..."
"應該係感冒啦...比d感冒藥你食啦..."
(寫寫寫...)
"會唔會係手足口病呢﹖因為我早排探完個朋友..."
"應該都係果d野黎架啦,都係當感冒咁醫,都係食呢d藥架啦。"
"但係我手腳有紅點wor..."
"食呢d藥得架啦...醫好左就冇..."
"另外呢,我呢幾年有d皮膚敏感,耐唔耐就出,但係好快又會冇。"
"都係食呢d藥架啦..."
"咁即係常餐即係快餐,快餐即係午餐,午餐即係晚餐架乍wor!
咁我生愛滋係咪又係食呢d藥呀﹖"
"都係咁上下啦..."
"是但啦...你快d寫埋d藥膏比我算啦..."
"我寫埋比你law,其實唔查都得ge...要唔要病假紙﹖"
"um...唔洗啦..."
"唔洗錢架wor...3.3"
"唔洗啦...=3="
"唔返得工架wor..."野"人架wor"
"好易"野"人架﹖"
"係呀,你都係"野"返黎架"
"e~!你點知ge﹖"
"你岩岩講我知ge...=.=V"
"咁我屋企人驚唔驚呀﹖"
"大人就唔驚,細路仔就驚d,因為大人多數"野"過,有左抗體啦ma"
"下...野過一次就唔會再有架啦﹖"
"係呀"
"咁我喉嚨痛應該食咩呀﹖"
"咩都食得架啦。"
"......食咩都得...食k仔得唔得呀..."
"k仔﹖都係呢d藥黎乍ma"
"................."

(森按︰好明顯佢寫這篇文的時候係……未食藥!哈哈!)

0 留言: